Helgen

FREDAG
Börjar inte förrens 12.20 varje fredag så det var sovmorgon. Gött så in i! Hade historia på eftermiddagen och vi kollade bara på en film som vi inte ens hann se klart, pga att den var så lång. Efter skolan gick jag hem och städade undan och började småtagga med bra musik. Det var planerat att jag, Carro, Nadja, Tilda & Michis skulle ut från början. Men Michis hade fått urinvägsinfektion så hon kunde inte. Tildas Simon och Kyle var med istället. Eller, istället kan man ju inte säga. Dom var med helt enkelt! :)

Kvällen var hur kul som helst! Vi var (som vanligt!) hemma hos mig först. Tjejsnack, smink och hårfix. Spelade spel, dansade till bra musik, skrattade åt alla bilder, drack äckliga drinkar & alla spexade galet omkring. Gustav skulle sova hos mig den natten och det var väl planerat att vi skulle vara ute när han kom hem till mig efter jobbet. Men vi var kvar en bra stund efter att han anlände. Vid 23.00 lämnade vi honom och drog vidare mot Harry's. Dans, dans, dans! Vi måste börja träffas mer utanför skolan, tycker jag. 



Jag tog en taxi hem vid halv 1-1. Mådde inte bra, hade himla ont i huvudet. Kröp ner i soffan brevid världens goaste pojkvän och åt nattmackor. Vi somnade runt 4 på morgonen och vaknade ganska tidigt. Usch. Hursomhelst! Kvällen var kanon så länge som det varade för min del! Kan det blir annat än sådär bra med såna underbara vänner? Nä, det kan nog inte det.

LÖRDAG
Hela lördagen kändes som en söndag. Jag gjorde absolut ingenting! Det blev ingenting gjort, helt misslyckat. På kvällen kom en trött pojkvän förbi efter jobbet. Hans storasyster skulle hämta honom senare, men han bestämde sig för att stanna kvar hos mig. Vi somnade efter 23 och jag vaknade 12:48 i morse.

SÖNDAG
Jag har sovit i nästan 14 timmar i natt! JAG, 14 timmars SÖMN! Tacka Gud för sömntabletten. Jag brukar aldrig, aldrig sova så länge eller så många timmar trots att jag tagit en sömntablett. Tyvärr vaknade jag med huvudvärk, men ändå. 14 timmar, det är helt ofattbart.

Veckan har inte alls gått bra. Jag hade planerat plugga varenda dag, men det blev som vanligt inget av det. Vad är det för fel på mig? Varför ska jag har så svårt att komma igång med pluggandet?! Jag är så besviken på mig själv, kan ju inte lägga allt på hög hela tiden. Jävla skitjag.

Nu har Gustav börjat jobba och jag ska sätta mig med matten. Har matteprov imorgon och jag dör om jag får IG. Slänger upp bilder från i fredags lite senare också!


Det var super kuuuul! <3måste göras om!

2009-10-04 | 21:28:55

Det var riktigt kul! :D ja tycker också vi borde umgås med! VI ÄR BRA <3

2009-10-04 | 21:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback