Självporträtt är en konst

Idag är jag jättejättetrött, känner mig inte riktigt frisk. Fick städmani igår klockan 9 på kvällen: tog fram dammsugaren, knäskurade mitt golv, torkade av överallt, skurade garderobsdörrarna, bytte sängkläder och allt det där. Kände mig uppspelt efter det och kunde inte somna.

Tidigare idag hade jag en liten fotostund med mig själv. Det var grejer överallt - backar där stativet kunde stå, spegeln stod i sängen, smink var utspritt på golvet, kläder låg här och där, all kamerautrustning var där den inte skulle vara. Bilderna blev helt okej, gillar ljuset i mitt rum. Slänger upp ett gäng lite senare. Snart ska jag vara vuxen igen, måste gå och handla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback