Pretty in Pink

Vi skulle fota olika teman igår som skulle innehålla mode. Min modell blev sjuk dagen innan och jag tänkte att jag skiter i att fota då. Det är inge vidare att behöva leta upp en modell i sista minuten och sedan fixa rekvisita också. Så jag struntade som sagt i det.

Men när jag väl stog där i studion och sminkade Tilda fick jag världens sug efter att få fota. Jag nallade åt mig Caroline som jag sminkade i jättejätte rosa färger. Jag ville få ljusa, gulliga bilder. Men eftersom att jag är skitkass när det gäller att fota i studion blev mest som en vanlig porträttfotografering - en väldigt rosa sådan! Om jag inte får ihop mina bilder till något "mode-repotage" så jag väl helt enkelt göra om allt. Det var ju faktiskt inte meningen att jag skulle fota detta ljusa och rosa. Mitt skulle vara päls, höga klackar, hårt sminkat, ja ni fattar! Men visst blev Caroline gullig? Hamsterbilden, Caroline. Hamsterbilden.



gud vad fin den här bilden blev! duktiga cim!

2009-11-19 | 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback