IKEA med farmor & Jennifer

Jag gillar inte IKEA längre. Fast egentligen gör jag ju det. Jag älskar IKEA. Men jag avskyr att dem skyltar så förbannat dåligt. Jag skulle köpa stora handdukar till min far, och jag hittade ett par megastora för 79:- När vi hade satt oss i bilden och hade åkt ett tag kollar jag mitt kvitto. Vad tror ni det står?

BADLAKAN                    129,00
BADLAKAN                    129,00

Blev jag irriterad eller? Här har jag gått hela dagen och varit glad över att jag hittade billiga handdukar till pappa. Bra billiga handdukar. Trodde jag... Pfff!

Jag fick även med mig 3 ramar, 1 rosa resväska, 1 datorväska, doftljus, ljusstake, 1 kudde som jag kan ha på bussen och en julklapp till mamma. Resväskan + datorväskan fick jag av farmor i julklapp. Bra att den är rosa, då syns den! Nu behöver jag inte heller fråga Felix i fortsättningen om jag får låna hans. Kanon! Nu ska jag försöka plugga lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback