Hos pappa

Nu sitter jag äntligen i pappas sköna puffsoffa och myser framför den stooora TV:n. Småkollar på Idol, men funderar på att lägga mig i det stora badkaret. Det blir förmodligen sista gången då vi flyttar på söndag. *snyft* Det blir mycket flytt! Pappa flyttar på söndag och mamma kanske flyttar till sommaren. Hur många gånger har jag inte flyttat nu egentligen? Sjuttioelva?

Imorgon ska jag och farmor kolla efter ett par passande skor till mig. Jag glömde ju mina! Och jag måste ha ett par tills imorgonkväll. Jag, Emilia, Tove och Mia ska ut på Natti & det kommer nog bli jättekul! Bara min svullna mage går ner. Smärta, jag lider!

På måndag bär det av mot IKEA tillsammans med farmor och Jennifer. Längtar! Jag älskar IKEA, kan gå där inne 48 timmar utan att tröttna. Nä, nu ska jag fortsätta kolla på Idol ett tag.

På tal om ingenting - jag saknar min Gustav. En del av mig vill ta första bästa buss/tåg/flyg hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback