If we could party all night

Första advent. ♥

Jag är d ö d idag. Men det är okej att vara död någon gång i månaden. Igår var jag, Emilia och hennes vänner ute på Natti. Det var himla kul att träffa lite nytt folk för en gångs skull! Ja, vad säger man mer än att vi hade det kanon?



Just! När vi stod och väntade på våra jackor började Emilia prata med Zanyar och han ville presentera oss för hans vän (eller om det var bästa vän? Jag kommer inte ihåg!). En tjej svissade förbi mig, gick fram till Zanyar och det visade sig vara hans vän. När hon vände sig om såg jag vem det var - det var för sjutton min kusin Sanna! Hon blev lika chockad (och glad!) som jag. Min gosiga kusin Sanna.

S: Men vad gör du hääär?!
C: Haha, jag är 18 nu så jag får vara hääär!
S: Men Guuud! *happy face, happy face, happy face*


Det blev mycket kramandes. Man kan inte bli annat än lycklig när man ser Sanna, just för att hon är så himla go. Hursomhelst... jag var hemma runt 3 och då var pappa fortfarande vaken.


Skorna jag köpte igår.

Senare idag ska jag fotografera lite på torget och ikväll ska jag soooola! Det blir ingen flytt idag, pappa ångrade sig i sista minuten igår. Haha! Och han hade glömt att informera Magnus och resten som skulle hjälpa till, så nu sitter Magnus i vardagsrummet och muttrar.



Kul att höra att du har det bra, men saknar dig. Och jag kommer bli så glad när du väl kommer hem.



Och du tummen upp för stövlarna, jätte fina. :)

2009-11-29 | 15:08:27

http://www.unitedmotion.se/joomla/index.php/traning/schema . Titta in där och se om du kan hitta något eller några pass som du är sugen på! ;)

2009-11-29 | 19:11:56

ciiiim :D

skicka bilder till mig [;

2009-11-30 | 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback