Halloweenfesten

Ja, jag hade Halloweenfest här hemma igår. Det blev en sådan misslyckad kväll, eller... den var inte det i början. Det var faktiskt riktigt roligt fram tills runt 12. Det trillade bl.a. in en nunna, en pirat, några smurfar, en städerska. Jag hade t o m besök av maffian och självaste Günther! Själv var jag djävul, men en söt sådan.

Alla verkade ha roligt, det var mycket tjoande och dansande. Jag har varit jättenervös för den kvällen - t.ex. att det skulle bli världens flopp, att folk inte dök upp eller att alla rev hela lägenheten, att någon granne skulle ringa polisen osv. Men det hände inte, som tur var. Det som förstörde festen totalt var en oinbjuden gäst. Han var inte ens en gäst. Förstöra lyckades han göra i alla fall. Trodde verkligen inte att han kunde sjunka så jävla lågt. Tänker inte gå in på detaljer. Inte en chans att jag hade klarat kvällen utan underbara Tilda och hennes Simon. Inte en chans. Jag kommer aldrig glömma det ni har gjort för mig. ♥

Tack alla som kom, jag hoppas att ni hade en bra halloween! Jag ber om ursäkt för allt som hände på slutet. (slänger självklart upp bilder senare, jag varnar för en bildbomb. Det blev över 500 bilder igår)


jag tycket det var super kul, dock var jag innte kavr när det dåliga hände, men hörde vad det var, hoppas det löste sig, puss

2009-11-01 | 13:14:03

Tack för kvällen igår, det var verkligen superduper kul. Jag stod på mina knän och skrubbade bort allt de blåa från din matta, tror jag nästan fick bort allt. Men oinbjudengäst? Du & jag måste prata.



Men tack ännu en gång<3

2009-11-01 | 13:24:45

Hade jätte kul igår cim! synd för vad som nu hände du får berätta om du orkar sen =/ hoppas det fixar sig i vilket fall <3

2009-11-01 | 14:41:55

Du vet att jag finns, alltid? <3

Tack för igår!

2009-11-01 | 16:24:03

Kvällen var superbra sötis! Sen var det ju synd att det slutade som det gjorde.. Men det får vi ta imorgon! PUSS & LOVE <3

2009-11-01 | 20:37:39

det var en jätte bra kväll gumman, va ju inte där då det hände :( men det var en lyckad fest <3

2009-11-01 | 22:15:32

Jag tyckte det var jätteroligt iaf :) Jag vet inte ens om jag var med där på slutet då det hände, märkte inte av något annat än att det blev lite kaosartat i hallen. Men festen var lyckad :) <3

2009-11-01 | 22:19:15

Jag hade en underbar kväll! Mycket skratt och dans. Tack för att man fick komma! Märkte inte av alls det som hände i slutet. Du hade gjort allt grymt bra! <3

2009-11-03 | 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback