Bästa pojkvän, sämsta flickvän

Igår kom min Gustav hit. Det känns som att jag inte har träffat honom på år och dar. Och det är ju sant, för visso. Vi har inte träffats sedan Halloweenfesten, eftersom att jag blev sjuk strax efter och när jag blev frisk så blev han sjuk. Men nu är vi båda friska! Vi hade myskväll framför TV:n tillsammans med en massa onyttigheter.

Han har nyss åkt hem och jag sitter och kollar på mitt hemprov. Känner saknad och tomhet. Om jag får klart det här provet idag åker jag bannemig hem till honom ikväll! Har så jäkla dåligt samvete; Jag har inte varit hos honom sedan... april? Jag vet, jag är världens sämsta flickvän. Jag vet inte varför det har blivit så. Måste ändra på mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback