Nyförälskad

Jag fotat med D300! Sitter i skolan och vi har inget att göra eftersom att Tilda och Sanna fattas, Alex känner sig inte kry och resten har ingen rekvisita med sig. Så jag fotade choklad i studion med Nadja. Jag vill ta med den jäkla kameran hem! Jag är förälskad.

Fick nyss reda på att min mentor tydligen är med i en Beck-film. Jag måste kolla på den när jag kommer hem.


Sv; Tack, Twin!



Vilken Beckfilm :O PRINTSCREENA SEN! Det är Micke, va? Haha!



D300 är sweet. Fick ju prova den lite när jag hälsade på Simon när han praoade =) glöm inte vad du & jag ska göra med den också <3 haha. Kommer bli bäst! Surt att jag inte var där idag.. :(

2009-03-02 | 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback