Mys med en gosegos

Hemma idag också. Lär väl få en liten utskällning imorgon..., eller inte utskällning. Mer ett jäkla förhör. Får ta det som det kommer. Nu ligger jag efter igen, extremt mycket. Jag kommer inte klara den här terminen. Känner det på mig redan nu, jag kommer inte klara av den. Det kommer sluta med att jag går in i väggen och det är mest tack vare mig själv då.

Mamma är jättesjuk, har varit det länge, så idag åkte dom in till sjukhuset för en undersökning. När dom åkte passade jag och Tisen på att bädda ner oss i sängen för att försöka sova en stund. Det var meningslöst att försöka. Visserligen blev stämningen lite lugnare, Thea varvade ner och vi kollade på Torkel I Knipa. Jag satt upp och klickade omkring på Ikeas hemsida. Då sätter sig Thea upp och börjar dra i min tröja. Jag vänder mig om i sängen för att kolla vad hon sysslar med. Hon forstätter dra och försöker lägga sig ner samtidigt. Då fattade jag vad hon ville! Lillan ville att jag skulle ligga brevid henne så att hon kunde mysa med mitt hår och mina öron. Hon är så go. Lilla gosegos!

Gustav kom hem hit efter att han slutat. Jag gillar verkligen det, att han vill komma hit nästan varje dag efter en lång skoldag. Det känns så bra och naturligt. Senare på kvällen gick jag, Gustav, Alex och mamma till Lidl. Precis när vi kommer fram parkerar en bil snett framför oss och ur kliver en tjej som vinkar sött åt mig. Jag ser inte alls vem det är och tänker att hon måste vinka till någon som gick bakom oss. När jag kommer lite längre fram ser jag att det är söta Sannis som står och vinkar! STOR KRAM! Hon berättade att det är mycket i skolan just nu. Jäkla engelska! Muntliga redovisningar som jag inte klarar av. Jag får panik när jag står där framme och ska snacka om en bok med 500 sidor på engelska. Som sagt; jag kommer inte klara av den här terminen.


du klarar det <3

2009-03-06 | 07:15:43

Haha gosgos på Lidls parkering med ;D

Och du klarar det! Det är mycket nu men så känner alla.. Jag pratade med Micke igår om engelskan och jag hoppas det blir ändring! Ses snart :)<3

2009-03-06 | 07:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback