Jag *stora bokstäver* hatar mig själv

Imorgon är det matteprov och än sålänge har jag inte gjort ett piss. Jag har inte ens öppnat matteboken. Jag struntar i det. Helt ärligt så skiter jag i vilket just nu. På torsdag ska det bestämmas om hur vi ska göra. Varför säger jag vi för? Det är ju mig det handlar om. Jävla idiot. Jävla fan. Jag vet inte hur jag ska lösa det här. Jag ser bara en enkel utväg (genväg?) och det kommer jag få ångra senare, det vet jag.

Varje dag önskar jag att jag var som alla andra.


Varför sa du inte? :(

2009-03-17 | 19:57:34

:( du kan alltid prata med mig, du är inte ensam jag fatatr inget alls och har inte ens orkat titta på vad det vi ens ska ha prov på :( du är aldrig ensam Cim kom ihåg det :) <3

2009-03-17 | 21:05:38

Men varför vågar du nu :( nu är det ju för sent..

2009-03-17 | 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback