Gårdagen ♥

Gårdagen spenderades med en bästavän hemma hos mig. Vi bestämde att hon skulle ta bussen hit och att jag skulle möta henne vid hållplatsen. Fick ett mess om att hon var framme, så jag skyndade mig ut. Vi stod där vid bussen och kramades hårt och länge - vi har ju inte träffats på snart två månader.

Vi gick hem till mig och jag bjöd på chokladkakan som jag hade bakat 2 timmar innan. Senare satt vi bara och kollade på gamla bilder, myste med Tisen, skrattade och bara va. Vi satt och pratade hur länge som helst. Det känns så bra att kunna prata om allt. Vi pratade verkligen om allt. Du är min bästa vän och "systern jag aldrig fick" (trots att jag har två, men äsch...).

- Säg något kul, fort!
- Eh... Muffins!



hahahahahaha MUFFINS :P !! <3

2009-03-08 | 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback