Det snurrar i min skalle


Jag är så yr, allting bara snurrar. Jag mår verkligen piss. Det måste bli bättre tills imorgon, jag kan inte missa morgondagen. Jag får inte missa morgondagen. Helvete om jag gör det.


Förra veckan läste vi ett skitlångt häfte, valde två författare och skrev om två vi gillade osv. Måste lämnas in, snacka med Tony! :o sen skulle vi välja en bok med en författare som påverkat litteraturen eller nått. Jag läser Doris Lessing - The fifth Child (hon fick nobelpriset i litteratur för nått år sedan) han sa att vi måste läsa hemma för att hinna..

Jag håller också på att bli förkyld :( Simon med! Somnade skittidigt igår, sov i alla, har mått sådär idag och sovit ett par timmar nu. Ont i halsen och snurrig i huvudet med.. Orkar inte! Vill inte nu heller.. Vill filma o hålla på!

2009-03-01 | 15:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback