Nya jeansleggings & mysshorts

Gjorde nationellt prov i engelska B idag, det skriftliga. Skitsvårt! Jag känner att jag verkligen att tappat min engelska. Synd. Efter provet gick jag och Nadja omkring på stan lite. Vi träffade min mamma och hennes väninna som det så fint heter. Jag tror att mamma hade rökt på eller något, hon var knäppare än någonsin idag. Efter att Nadja gått gick vi och fikade på SMAK. Jag älskar det stället!

Jag shoppade. Det blev ett par jeansleggings och mysshorts. Fast vet inte om jag ska ha kvar leggingsen... har egentligen inte råd. Pengarna borde gå till fredagen istället. Träffade baby en liten stund och idag kommer hans släkt från Norge. Katastrof för mig som inte förstår norska.

Hoppas att det blir något på fredag! Det skulle vara skitkul!

KRAM


va händer på fredag?<3

2009-06-03 | 18:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback