Mysdag med G.Sandberg

Fick ett mess från baby i morse där han frågade vad jag gjorde. Jag svarade att jag tittade på film och frågade detsamma. Väntade på svar, men fick inget. "Okej..." tänkte jag. La mig till rätta i sängen med en av Saw filmerna och försökte stå ut med min huvudvärk. Ungefär en timme senare klev Gustav in i mitt rum! Som sagt, jag älskar när han gör så. Haha! Vi har bara myst hela dagen och kollat på Saw V. Han gillar uppenbarligen inte dom filmerna.

"Jag tänker aldrig lämna mitt hus. Jag tänker aldrig träffa nya människor. Tänk om dom kidnappar mig och stoppar in mig i en såg! Dom gör så!"

Han har åkt nu.


Gustav säger så konstiga saker ibland :(

2009-06-04 | 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback