Min pärla är borta!

Grova ord.

JÄVLA HORUNGAR SOM INTE KAN SKILJA PÅ MITT OCH DITT! Vad i helvete är problemet med alla tattarungar här i fucking fittÅrby?! Varför kan dom inte köpa egna saker?! Varför i helvete kan dom inte ge fan i andras?! Har dom något jävla fel i hjärnan, typ att när dom ser något som ser dyrt ut så måste dom sno den?! "Måste... ha... cykeln..." Mm, någon jävla tattare har snott min jävla cykel! Min pärla, min älskling.

Vad gör dom?! Bryter upp låshelvetet eller springer iväg med den som den är?! "Äh, va fan. Jag tar den på ryggen!" Är man verkligen så jävla desperat?! Jävligt kul för mig, verkligen. Jag som har råd med att köpa en ny cykel och allt nu, precis. Underbart, fantastiskt! "Yay! Min cykel har blivit stulen! Perfekt, precis vad jag ville nu när sommaren har kommit och allt!" Jag är så jävla förbannad! Hur länge har jag haft den cykeln? Ett år kanske? Sprillans ny var den då. Kul! Jävla horungar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback