En sommardag med flickorna

Idag var det mys i Vilsta. Dock var inte Tilda & Sanna med eftersom att dom är i Göteborg och har det skojsigt. Det har varit perfekt väder hela dagen. Jag med min tur hittade inte min bikini så jag fick sola i bh. "Same shit, different name." som Natalie sa. Jag fick sån god lust att bada när tjejerna hoppade i men ack och ve. Jag kunde icke bada i mina fina för stora shorts.

Efter ett tag tröttnade Carro, Michis och jag på Vilsta så vi tog bussen ner till stan. Gick omkring där, först in på Gina och provade kläder. Jag hittade två svarta klänningar som jag la undan tills imorgon. Letade lite överallt efter smycken till Michis. Efter tag tröttnade vi på att gå omkring så vi satte oss i solen på torget med varsin glass. Mysig dag! Lovade att inte lägga upp några bilder.

Imorgon är det avslutning! Visserligen stuga efterår för min del, men äsch. Ändå, sommarlov! Betygen får bli som dom blir. Blir det IG... så ja... det är inte mycket att göra åt annat än att försöka fixa det i höst! Jag ska faaaaan klara trean. Jag ska gå ut med betyg, med bra betyg. Jag ska fan inte sumpa trean som jag sumpade det här året. Jag ska fixa allting i höst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback