Borlänge, dag 2

Då sitter man här i Borlänge. Vädret är riktigt uselt, men äsch! Har det kul ändå! Pappa Magnus systers hus (blir väl min halvfaster, skulle jag tro, men vi kallar henne Marit) är så himla fint! Och tydligen har jag två småkusiner - Oskar, 3år och Maja, 7 månader. Oskar är det helt vild! Slänger sig överallt, slår sig men bryr sig inte. Maja är så go - och det bästa av allt är ju bebislukten.

Vi har inte kunnit göra så mycket än. Vaknade vid 9, en timme senare började Pappa Magnus och jag spela Wii Sports. Haha! Sjukt roligt! Vi spelade golf (jag är golfmästaren), tennis (där är jag också bäst), bowlade och körde boxning. Boxningen är hur jobbig som helst! Men oj, vilka skratt man fick! Har en massa bilder på oss där vi står och ser efterblivna ut när vi boxas i luften.

Senare ska pappa och jag träna i gymmet som dom har nere i källaren. Spinningcykeln är paxad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback