Betygen, år 2

Jag fick mina betyg idag. Med tanke på omständigheterna så är jag jävligt nöjd med dom. Jag blev så glad att jag började gråta. Så överraskad, så lättad. Kände mig speciell på något sätt! Men så tittar jag på bilddagboken.se + olika bloggar och ser vänner/klasskamrater/bekantas betyg och tänker: "okej... Jag kanske inte ska vara så jättenöjd med mina fjuttbetyg?" Borde höja ribban en bra bit. Men gör jag det kommer jag bli förbannat besviken på mig själv när jag inte klarar av mina mål. Vissa har så förbaskat lätt att lära. Det gör mig äckligt avundsjuk. Nu i efterhand känner jag hur besvikelsen växer.



men gumman, jag tror dina betyg var toppen! du har haft ett jobbigt år :) <3<3

2009-06-18 | 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback