Bar Mitzvah!

Hopp. Då har man sommarlov nu. Avslutningen var okej, Mickes årliga film var som vanligt rolig. Ja, hela han var rolig. Alla lärare var roliga. Dom har nog en själ utanför skolan trots allt! Efter avslutningen blev jag haffad. Nej, det blev jag inte. Jag gick fram frivilligt. Jag gjorde engelska muntliga idag tillsammans med Susanna och Anna. Det gick åt helvete. Jag fick en blackout. Min engelska bara försvann! Jag öppnade munnen men orden kom inte ut. Fan också.

Vi flickor (Tilda, Sanna, Michis, Carro & så lilla Pim!) åkte hem till Carro senare. Haha! Man blev ju lagom sugen på att skaffa sitt körkort när Carro satt där bakom ratten i den lilla bilen. Jag, Sanna och Tilda fick trängas i baksätet. Det hade Carro ingen respekt för - hon gasade på i kurvorna så att vi där bak flög fram och tillbaka på varann. Haha! Det måste vara härligt med körkort. Vilken frihet, alltså!

Hemma hos Carro satte vi oss till rätta i sängen och började prata om allt möjligt. Tilda hade högläsning ur en bok med frågor om sex som hängde med tillsammans när man köpte Vecko Revyn. Jag och Sanna fick ett skrattanfall så att tårarna sprutade och jag fick så ont i magen. "Jag har fått min första orgasm! Bar Mitzvah!" Herregud vad vi skrattade. Och det fortsatte igen ute i husvagnen. Vi spelade lite smått fjantiga spel, gick i princip tillbaka i tiden till när man var barn. Underbart! Bilder kommer, om jag får tillåtelse att lägga upp några vill säga... Tack för en bra skolavslutning, flickor!



sv; jo det är helt okej. Det är underbart skönt och fint där nere. Bor 100m ifrån havet också. Men jag saknar vännerna hela tiden. Har inga där nere :(

2009-06-03 | 01:26:50

:D du måste skicka bilder till mig sen :) <33

2009-06-03 | 09:52:30

Haha, BAR MITZVAH! :'D så jävla kul. Mysigt med er<3

2009-06-03 | 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback