Bilder ifrån förra helgen

Lite korkade bilder från förra helgen, Felicia ville se dom så några hamnar här. Det var en viss Miss Maja som hade det trevligt med min kamera hela kvällen. Först var vi hos Jewan och nördade med TV-spel, äcklig lukt av vattenpipa & onödiga bilder.

Jag avskydde lukten. Förstår inte hur folket kunde sitta och sutta på det där snusket!

Herrejesus vad vi skrattade när Emilia spelade emot Johan

Lite senare var det dags att gå och Johan blev helt plötsligt väldans stilig.

Jag och Felicia lyckades väl inte lika bra som Johan.

Kram på De Storkäftade Kusinerna. Jag och pappas torktummlade tröja som för övrigt
är väldans bra att ha på sig när det är kallt ute.

Vi hamnade hos Flisans kusin.


Johan var lite coolare än alla andra den kvällen.

Alltså, kolla Johan & Emilia!

Bilden får avsluta en rolig kväll.


din taskis och ta bort min komentar! haha, det var en bra kväll. Och vadå vi va väl urtjusiga:p haha<3

2009-01-25 | 16:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback