Underbart fotoväder

Jag mår inte alls bra idag. Det känns som att jag ska kräkas närsomhelst. Jag vaknade klockan 5 i morse av farmor som skulle till jobbet (hurtig tant!). Efter det kunde jag inte somna om, så jag har bara legat i soffan och kollat på A Lot Like Love 2 gånger nu. Slumrade till för 1½ timme sen, men sov inte länge. Vaknade av att jag hade så ont i magen att jag inte ens kunde ligga ner! Funderade på att ringa farmor, men då skulle hon nog bara tjatat om att åka in till akuten. Jag försökte lugna ner mig och nu mår jag lite bättre. Jag ska ta en Alvedon och hoppas på att jag inte spyr upp den.


Solen skiner och värmer skönt i ryggen. Jag vill bara ut och fotografera men jag orkar inte! Huvudvärk och illamående, jag kanske behöver frisk luft? Det var längesen man såg solen och man vill ju inte kasta bort den här fina fototiden när den för en gångs skull är här.


Mmm, man kan inte förstå "/ Men pimi, när du kommit hem från din papi vill du kanske träffa mig nån dag då? gå på stan & fika eller vad som helst? :)

2009-01-15 | 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback