Sång, dans, skratt och tårar.

Igår åkte jag till Flisan i alla fall, trots att jag var sjukt trött. Jag ångrar inte att jag åkte - det blev ju kul trots allt! Lite nya människor och så träffade man ju gamla klasskompisen Maja. Det var riktigt kul! Sång, dans, skratt och tårar. Det är väl så det ska vara? Och självklart ska det alltid vara någon som spiller ut ett precis påfyllt glas över en matta. Jag tänkte inte ta med mig kameran men gjorde det ändå (känner mig inte hel utan den!). Dom andra gillade att jag gjorde det. Jag tog kanske... 5-10 bilder. Resten togs av folket. Jag har inte fört över dom till datorn än, inte ens kollat på dom. Jag antar att jag kommer få mig ett gott skratt! Hursomhelst, det var en rolig kväll! Love yah, Lisan ♥


Det är så det ska vara <3jag älskar dig med

2009-01-11 | 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback