Hemma hos daddie

Nu sitter jag i pappas soffa med en kopp varm choklad med ett gräddberg på. Det fanns inget internet hemma hos farmor, tacka gud för att pappa har trådlöst!

Igårkväll åkte jag och the Hultgrens in till pappa och träffade honom på puben som han jobbar på nu för tiden. Det var riktigt mysigt där inne. Och pappa såg nästan lite proffsig ut när han stod där bakom disken, trots att han hade ett förkläde. När jag satt där vid bardisken så kom det fram en snubbe till mig och frågade: "Irish?" Jag låtsades som att jag inte hörde. Han frågade igen och den här gången hörde pappa. Pappa var på hugget direkt: "Nejnej, hon e svensk!" Genast började jag tänka på baby. Hmm.. man kan ju undra varför?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback