Det kommer gå åt helvete

Jag känner att jag inte orkar det här. Det där med att bli vuxen, känna pressen att man måste vara bäst på allt trots att man inte ens är i närheten, plugga, plugga, plugga. Plugga? Jag har inte rört några skolarbeten sen början av december. Jag kommer ligga himlans mycket efter den här terminen också, jag kommer inte orka. Kommer få ett ryck och vilja hoppa av alltihop. Det måste vara något fel på mig, jag har ingen koncentrationsförmåga. Hur fan ska livet gå för mig? Jag är 17 år och vill redan lägga ner precis allt.


Du kommer fixa det! <3

2009-01-22 | 18:00:11

Jag ville lägga av med skolan redan i sjuan. Men nu är det bättre.

2009-01-22 | 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback