But it's not you, it's me

Jag antar att det kommer bli en sömnlös natt. Jag sitter och lyssnar sönder Hide and Seek. Det slog mig nyss att jag inte vill hem till Eskilstuna, inte än i alla fall. Jag vill inte heller stanna här, för då kommer jag bli tokig så småningom. Jag önskar att jag var sisådär 25 år och snuskigt rik. Var jag det skulle jag inte sitta här nu. Då skulle jag ha varit påväg långt, långt härifrån. Jag och någon vän som också skulle behöva komma bort. Felicia kanske? Och vi skulle bara ta dagen som den kom, glömma allt, slänga våra gamla mobiler i havet och ge blanka fan i om folk försöker få tag på oss. Oturligt nog är jag varken 25 eller rik. Satan. Jag antar att det är sånt som man håller för sig själv. Drömmar, tankar och funderingar.


ja det är satan att vi inte är rika eller 25 :(

2009-01-25 | 12:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback