7 minus här & 26 minus där.

Hemma! Efter miljoner timmar i kylan pga att pappas bil hade dött. Jag klagar på 7 minus och nästan avlider. Mamma berättade att dom hade 26 minus! Tur att jag inte är hemma, jag hade vägrat gå ut. Det gör jag i och för sig nu med, men i alla fall!

Idag har jag träffat Flisen. Jag fick en julklapp, tack! Och hon fick som jag fick lust att kasta iväg, för den hade blivit jätteful. Vill göra en ny, apa. "Pinsamt att ha en bild på sig själv i rummet." Varför det? Bilden är ju as snygg, dock inte pappret som hade blivit knöggligt. Jaja...

Jag fryser ihjäl. Har roat mig ett tag med att ta en massa fula egoistiska bilder med camen. Så kul har jag! Jag är så himla sugen på varm choklad med massvis med grädde på och kolasås på grädden. MUMS! Nej, ska sno lite låtar ifrån pappas stationära nu sedan gå och handla möjk så att jag kan göra min jäkla choklad.

*puss, jag saknar baby*


har han köpt en bil nu ?

2009-01-05 | 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback