You say that he's no good

Idag när jag gick in på Gina såg jag Tilda, så självklart hejjade jag. Jag såg inte att hon gick med Caroline, kände inte igen henne för hon hade färgat ögonbrynen. Det var fint, passade henne. Vi stog och pratade lite, det hela slutade med att vi tre gick omkring på stan och bara pratade strunt. Kändes riktigt bra att träffa lite människor man känner igen!

Baby mötte mig på stan och vi gick till Tisens dagis för att hämta hemnycklarna som Markus hade. Bäddade ner oss i soffan med te och Disney Channel. Mysigt. Nu har han åkt hem och här sitter jag i hans röda tröja som jag snodde. *var alltid min, Sandberg*

Plugga lite kanske? Jag ska försöka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback