Lemon Tea & Grey's Anatomy


Jag är helt väck idag. Vad har jag gjort? Druckit te, kollat på Grey's Anatomy, sminkat mamma som skulle på möte, druckit ännu mer te, tittat lite mer på Grey's. Mer har det inte blivit. Herregud, jag slösar bara tid. Jag skulle ha gått ner på stan idag. Jag skulle ha åkt till Tuna Park. Jag skulle ha gått till skolan (vilket känns rätt så hopplöst). Jag borde ha pluggat. Men jag har bannemej ingen ork till nånting längre!


ja men min lilla sockerfis jag har ju sagt att det håller inte med bara the , du måste ha i dig lite annat med annars slutar kroppen att fungerar . tror mig detta är inget tjat ,, jag bara tala om det . puss puss älskar dig med

2009-02-05 | 00:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback