Tillbaka till JB


Fy fan. John Bauer imorgon. Fy fan säger jag bara. Jag vill inteinteinte tillbaka. Tillbaka till galna idrottsHelena och hennes "peppa-peppa-peppa"-gap. Tillbaka till Anna och hennes otorligt sega engelskalektioner, dom tar aldrig slut! Multimedia. Jag har frågat flera gånger vad multimedia egentligen är och jag har fortfarande inte fått något riktigt svar. Det enda vi gör är att göra små skitfilmer i Flash. Jag kan inte komma på en multimedialektion där vi inte har jobbat i Flash. Och matten, fy helvete. BabyTalk, yaaay! Varför kan vi inte bara få tillbaka Alexandra? Eller få Maija (?) då och då? Något bra är väl att man slipper Projekt & Företagande den här terminen. Vårterminen kommer gå så jävla långsamt, lovar. Det känns som att jag har miljoner saker att göra. Jag förstår inte hur vissa bara kan säga: "nej, nu skajag plugga." sen gör dom klart allting på en halvtimme! Vilket lyx att bara kunna sätta igång sådär och vara helt inne i världens tråkigaste grej, och inte sluta förrens det är klart. Hade jag varit så, shit. Jag hade älskat skolan då.

* Svenska Bokrecension
* Engelska Bokrecension
* Ergonomiuppgiften från Galna Helena
* Matte B

Det är inte mycket. Det som är mycket är pressen om att det måste bli bra också. Gud, jag måste lära mig att komma igång och hitta något jäkla intresse i skolan. Hittar jag inget intresse kan jag lika gärna hoppa av och jobba som städtant på Coop eller något. Det är lockande att hoppa av, eller försöka byta linje. Media är inget för mig. Jag förstår inte varför allting känns så jävla hopplöst. Lite ljus i livet, Gud? Vad säger du om det? Skulle du kunna vara så vänlig och skänka mig det? Jesus, vilket liv...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback