Övernattning i Näshulta

Igår åkte jag ut till Näshulta för att övernatta hos mormor. Det var så fint och tyst där ute på landet, riktigt skönt att få lite lugn och ro. Jag fotograferade lite, jag och mormor snacka lite skit och bakade. Runt 22.30 när vi satt och kollade på något skitprogram på 1:an fick mormor ett ryck och frågade tyckte att vi skulle spela poker.

Idag när jag satt på bussen påväg in till stan såg jag två personer på håll som gick på vägen emot Tildas hus. En av personerna hade en röd jacka och det såg ut att vara två tjejer. Jag tänkte på skoj: "Hm, det kanske är Michis och Sanna." När bussen åkte förbi personerna såg jag att jag hade haft rätt! Fast det var inte Sanna, det var Carro. Alla säger att dom är så himla lika, nu säger jag det också. Hihi! ♥


haha ;D

2009-02-17 | 23:21:07

haha :P

2009-02-18 | 09:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback