Min alla hjärtans dag.

Igår var det verkligen mysigt. Jag och baby var för en gångs skull ensamma hemma hos mig. Ungefär 17.30 knackade det på dörren och där stod min älskade pojkvän med tre röda rosor och en gul chokladask. Ganska originellt men gud, jag älskar det! Min alla hjärtans dag var perfekt, just för att jag fick tillbringa den med den personen som betyder allra mest för mig. Det bästa är att jag vet att han älskar mig lika mycket som jag älskar honom.



Baby var så söt när vi hade bäddat ner oss i soffan och skulle kolla på Bruce den Allsmäktige. Efter en halvtimme kanske så somnade han. När filmen var slut stängde jag av TV:n och först tänkte jag väcka honom. Men nej, jag kunde inte, för han var så himla söt när han låg där inbäddad i täcket. Så jag lät bli. Jag gick och la mig i min säng istället. Runt halv nio på morgonen vaknar jag av att han kommer intassande i rummet och försiktigt kryper ner under mitt täcke.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback