Jag har shoppat!

Hej, hallå! Jag har gått ovanligt mycket idag, så nu sitter jag här med värk i mina korta ben. Menmen, det är det värt! Jag har shoppat, nu får det inte bli mer på ett bra tag. Har egentligen inte råd! Men hursomhelst, det blev ett svart klänning-aktigt plagg som jag hade tänkt ha på lördag (hoppas det blir en perfekt kväll!) , en kuvertväska och en mascara. Dock måste jag antingen sola som en dåre nu eller använda BUS, för jag kommer se ut som ett lik i den svarta klänningen.

Jag frågade älsklingsLajnus om hjälp, hon tyckte att jag skulle köpa något i färg. Jag letade, men jag kan fasen inte hitta någon snygg färg som jag verkligen passar i. Nej, så det fick bli svart (som vanligt). Lajnus, du får vara hemma nästa gång jag behöver din hjälp, du kan ju allt det där! ♥


gumman , jag lovar nästa gång e jag hemma och hjälper dig. Men jag tror den "lillasvarta" blir perfekt. För du är fin i allt <33

2009-02-18 | 20:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback