"Jag dansar aldrig nykter!"


Det spelar ingen roll att toastolen är full av äckliga bajsbakterier och att bara tanken är vidrig - jag hänger över den ändå. Gårdagen är värd det! Runt 8 kom folket hem till mig. *pusspuss, hej hur mår du* och allt det där. Genast satte vi oss i soffan och Alex dunkade musik så att väggarna vibrerade. Sanna och Tilda hade oturen att träffa på min trevliga granne med den vita hunden i hissen. Hunden förstörde Sannas strumpbyxor.

Ungefär halv 10-10 satte vi oss till rätta i bilarna och åkte vidare mot Kvicksund. Jullan som tagit körkort (grattis! ♥) satt bakom ratten och vi sjöng till Pokerface. "What happens in Kvickan, stays in Kvickan". Haha! Kvällen var underbar: härligt folk, god dryck, mycket dans och skratt. Det här var en av de bästa kvällarna på länge. Och tjejer, vi var ju heta! Tack Caroline och Emelie att man fick komma.  Som Nadja skrev: "Varför gör vi inte det här oftare?" Jo, det här måste göras om!

*bilder kommer*



snygg min haha! ja vi ska göra det oftare!!

ÅH VILL HA BILDERNAAA:D puss! <3

2009-02-22 | 20:57:33

du har alltid så fin design på bloggen! :( avis tjej.. haha

2009-02-22 | 21:31:48

hihi, jag vill ha igår, igen :D <3

2009-02-22 | 22:36:41

haha :D bestnightever!

2009-02-23 | 08:45:20

:o du dansar ju inte säger du haha , bra att du hade en bra kväll<3

2009-02-23 | 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback