Fredag/Lördag

Igår kom världens bästa pojkvän hem till mitt nya hem för andra gången. Det var meningen att vi skulle plugga, men som vanligt blir det aldrig av. Vi försökte, men ingen hade någon riktig "plugga-järnet-för-att-få-topp-betyg"-känsla. Äsch, det gjorde inget! Vi myste och tog det lugnt istället. Jag trodde inte att Gustav skulle övernatta här, men ack och ve, jag hade fel.


På kvällen pajjade min mage. Jag hade så ont att jag inte kunde vända mig i sängen. Låg i fosterställning hela natten och tyckte synd om mig själv. Idag skulle jag ha sminkats på Make Up Store, men jag mådde verkligen inte bra, plus att jag hade näsblod som vägrade ge sig. Mamma ringde och bokade om.


Jag och Gustav har sovit hela dagen. Eller, jag har. Han har kollat på film och annat. Jag har inte orkat göra något - det var meningen att vi skulle åka hem till honom och baka massor med bullar idag. Jag börjar bli sjuk, så det sket sig. Jag ska kolla med honom ifall vi kan göra det någon dag i veckan innan han åker till Idre. Jag tror det var Idre som han skulle till nästa helg. Hm, inte säker!


Nej, nu ska jag bädda ner mig med en bra film och försöka bli frisk.



KRYA PÅ DIG!<3

2009-02-28 | 21:17:34

kryyyyya! <3

2009-03-01 | 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback