Cim-Listan

Jag är halvt död idag. Thea fnittrar och låter mer än vanligt, ovanligt pigg. Ska hon till dagis tro? Det här låter elakt, men jag hoppas det så att det blir lite lugn och ro i några timmar.

Ingen skola för mig idag heller. Mest för att jag behöver återhämta mig. Jag går nog ner senare framåt eftermiddan och hämtar lite uppgifter som jag kan jobba med hemma. Läste från Sannas blogg att vi ska ha media hela dagen idag. Så är det jämt - varje gång jag är sjuk eller borta så är det alltid något kul just den dagen. Alltid.

MSN
Pimpelompen säger: blogga mer! finns inget kul att läsa:(
Felicia säger: men ja ska . :P men orka inte just nu va fan ska ja skriva liksom :P
Pimeplompen säger: ungefär: cim ville att jag skulle blogga, så här är en lista varför hon bäst i världen.

Tror ni inte människan gjorde det?


Anna var sjuk igår och det blev knas.. Men klagar inte! Ska göra en bok om choklad i InDesign :) allt från att fota dom i studion till text osv..

2009-02-12 | 10:32:30

Det är jätteroligt! Synd att du inte är i skolan.. Massa kul studiojobb :)

2009-02-12 | 11:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback