Hos Günther/Månsson.



Åkte till Skåne i fredags för att överraska släkten där & självklart för att fira denna lilla fis som fyllde 3 år igår. Grattis Engla! Alma blev jätteglad av att se mig, hon bokstavligen slängde sig på mig när hon såg att det var jag som stod där i dörröppningen. Alla blev jätteglada, jag blev glad för att dem blev glada och ja, det var väldigt glatt alltihop! Alma fick ställa upp som modell, jesus. Jag tror jag har världens vackraste kusin. Hon var otroligt duktig. Förbannat duktig faktiskt, med tanke på hennes ålder! Jag behövde knappt berätta för henne hur hon skulle göra utan hon skötte det själv. Slänger jag inte upp ett gäng bilder ikväll så gör jag det imorgon.

På tal om något helt annat - farmor & farfars lilla (och väldigt, väldigt gamla) hund fick 6st valpar idag. Tänka sig att den gamla taxen kunde få 6 söta valpar! Gamla Ebba.


sv: åh tack så mycket =D

2009-12-07 | 12:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback