Hemma från Thailand

Oj, oj, oj. Jag måste vända på dygnet. Eller ställa klockan på morgonen. Jag har börjat sova fram till 11-12 om dagarna och då är jag helt slut resten av dagen. Jag planerar att gå och sola varje morgon, men så vaknar jag så sent och orkar inte gå. Haha! Jag får sola ikväll. Aldrig att jag tänker visa mig ute utan smink mitt på ljusa dan! Inte när jag redan är blek och finnig (har fått två megafinnar. Och små prickar, inte finnar utan mer som utslag, i hela ansiktet).

Nu har pappas fru kommit hem från Thailand. Hon hade bl.a. med sig 5 väskor som hon hade köpt där. Jag fick välja en. Jag tog en mörkblå med lite sjömansstuk över. Den var lite mer jag. Visar sen!

Nu ska jag göra mig iordning, vi ska åka och hämta den förbannade hunden som har varit hos farmor nu när Lek har varit borta. Jag lovar - det första han kommer göra är att skita/pissa på golvet och sedan leta upp något som tillhör mig som han kan tugga sönder.



Tack tack! :) Kul att höra!



Tips. Finns en kräm på apoteket som gör att finnar mognar snabbare=blir av med dom snabbare. iof, har man typ utslag så kanske det inte är så bra :/

2009-12-03 | 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback