Sjuker

Toppen! Nu har man gått och blivit sjuk. Pimple-face, sjuk och tjejsjuk på samma gång. Kan det bli bättre? Jag tror inte det!

I söndags var jag och Lillemans flickvän på stan för att lämna lite sveda i plånboken. Jag kom hem med en svart paljettbolero från Sisters, mineralsmink och hygienartiklar. Är så glad att jag äntligen hittade något med paljetter som man kan ha på nyår!



Idag har jag inte gjort ett skit, har inte haft någon ork. Näsan rinner konstant & jag bara klagar. Fick en liten lapp i brevlådan om att jag hade ett paket att hämta ut på posten. Det var en ny reflexskäm, 5 i 1, 110cm. Ska se ifall jag kan använda den på någon imorgon.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen framför Desperate Housewives.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback