Christmas

Min julafton var helt okej. Vi var hos min morbror som bor i Slagsta. Julklapparna täckte mer än halva granen, dock var nästan alla till kusinerna Erik och William. Äsch, det finns alltid någon i alla familjen som gör skillnad på de yngre. Jag tror att de bästa julklapparna var ett halvårskort på Friskis och Svettis (gympa + spinning) som var från mamma och en personlig kalender från Evelina. Och julklappen från pappa! Tack, tack alla.


Vid 19.30 började vi göra oss iordning för hemfärd. Jag hade planerat dagen innan med Gustavs mamma att jag skulle komma över efter att jag hade varit hos Jarno för att överraska Gustav och ja... han blev överraskad! Jag bara stod där i hallen och log när hans systrar tjöt att alla hade vetat om det här hela dagen & han bara stod där som ett frågetecken. Julklappen till honom var perfekt - biljetter till Magnus Betnér, Livets Ord. Han älskade den (dem?).

Nu sitter jag här med en handduksturban och funderar på om man ska åka över till familjen Sandberg ikväll igen, eller om man ska stanna hemma. Det var jobbigt att sova där igår då astman har kommit igång igen. Fick panik i natt när jag inte fick någon luft och min bricanyl inte verkade. Så får se om jag vågar sova där i natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback