...ingen sommar utan Lasse

Håller på och lägger in lite nya låtar i min mp3. Scrollar ner och ögonen dras automatiskt mot Lars Winnerbäck-mappen. Dubbelklickar på Lars Winnerbäck - Live För Dig - Hugger I Sten, hör publiken jubla och ryser till. Då slår det mig - den här sommaren har varit helt utan Lasse. Hur har jag lyckats med det? En sommardag utan Lasse är ingen sommar. Inte konstigt att den här sommaren har varit som den har varit. Åh, vad jag saknar det. Det är att stå där vid scenen och vänta, det är när man tar i från tårna och skriker "Lasse! Lasse! Lasse!", det är när man känner pirret i magen till "Åt Samma Håll" och "Du Hade Tid", det är när tårarna tränger fram i tredje versen av "Om Du Lämnade Mig Nu" tillsammans med Miss Li. Jag känner mig helt tom pga det. Usch, va löjligt egentligen! Men ändå.., ingen sommar utan Lars Winnerbäck.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback