Fiskpinne-Amanda

Men Jesus! Eftersom att jag har så tråkigt och känner mig så ensam ikväll tänkte jag roa mig med att kolla runt bland olika bloggar. Det har varit en hel del prat om dessa s.k. "fjortisbloggar". Jag har inte direkt brytt mig om att kolla in dessa småtjejers bloggar tills ikväll då jag klickade in mig på Amandavardet. Menar den här tjejen allvar? Är hon verkligen sådär korkad? Tror jag byter ut Alexandras IQ-fiskpinne-stämpel mot IQ-fiskmås och fäster fiskpinnen med nagellim på Amandas panna istället. Jag såg den här videon och kunde verkligen inte sluta skratta åt flickstackarn. Klicka på play, luta er tillbaka och var beredd på ett gott skratt.


Jag kan inte annat än att hålla med Katrin!


Älskade Katrins uttalanden!

2009-08-28 | 20:00:26

sv; Skönt! Jag hade också i inpackning idag och det är tokmjukt!

2009-08-28 | 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback