Gårdagens Åfest

Gårdagen började med att jag och Lillemans flickvän gick ner en runda på stan, det var ju så fint väder! Vi låste upp min mobil så nu är jag anträffbar igen. Men som sagt så har jag inga nummer kvar, fortsätt skicka era! Jag köpte en kjol och ett par illrosa trosor på Gina + 3 par örhängen på Guldfynd. Vi gick omkring en bra stund, pratade och hade det trevligt.

På kvällen runt 9 kom G på cykeln, vi gick med Dine ner på stan sedan vidare mot Rothoffsparken där "våra människor" var. Det var en helt okej kväll! Just ja, jag fick träffa Sven i nyktert tillstånd för första gången! Det var häpnadsväckande. Jag vet inte riktigt hur många vi var, det var en hel del där i den mörka parken. Jag och G drog oss hemåt ganska tidigt, mötte Dine för jag hade lovat Lilleman att hon inte skulle få gå hem själv.

Hittills har jag inte gjort så mycket. Solat, skrattat åt bilderna från igår, städat och så. Funderar på att sova en stund, är jättetrött. Skicka era nummer! Bilddagboken, Facebook, [email protected] eller till min mobil.


de nada, raring!

2009-08-09 | 21:25:48

Hej! Nu har jag lite nya grejer på min bloppis. Snygga kläder och smycken till billigt pris. Det nyaste är en siden jacka. http://buyitnow.blogg.se

2009-08-10 | 01:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback