Ändrade planer

Gårdagen blev inte alls som man hade planerat. Nadja kom till mig vid 18, Tilda och Simon kom vid 19. Kanske en timme senare gick vi vidare till någon Jonas som hade förfest. Det var inget att ha, tyckte vi. Så vi drog till Djurgårn där Nadjas kusin bor. Jag var inte så taggad på att gå ut längre, jag bestämde mig därför för att åka till Skogstorp där Fredde hade fest. Gustav kom och hämtade mig 20 minter efter att vi hade klivit in i Mimmis lägenhet. Det var kul att vara med er så länge det varade, babes! Mycket trevligt att få träffa Tildas (känns fortfarande ovant att säga det) Simon! Måste berätta en sak för er tjejer imorgon, påminn mig. ♥
i love u.


Väl framme i Skogstrop gick vi fel. Vi traskade alltså omkring på en helt okänd människas tomt och letade efter Freddes dörr. Hittade rätt tillslut! Hos Fredde var det rätt lugnt, folket rullade in runt tolv. Tvingade dit Martin, han fick vara mitt sällskap för kvällen. Vi hade bl.a. kuddkrig i soffan (på tal om ingenting, sådär). Blev förvånad när Carolines KJ anlände. Vi funderade på att åka tillbaka till stan igen, men Tilda och Simon var påväg hem då och Nadja vet jag inte vart hon höll hus. Så jag stannade kvar i Skogstorp. Det blev som vanligt en hel del bilder och en massa skratt med alla dessa nya vänner som man har fått. Ni är för härliga allihop! Runt 1 ville en vinglande och sluddrande pojkvän åka hem. Det var kul igår, men nästa gång får inte Fredde välja musiken. Man måste ju kunna dansa också, människa! Haha!

Idag blir till att ta det lugnt. Funderar på att ta en fotorunda, ska försöka få med mamma. Senare ikväll blir det till att plugga och förbereda inför morgondagen.



sv; det var absolut så lite så (:

2009-08-30 | 16:53:47

carolines kj, haha!

2009-08-30 | 18:30:28

Tack för i lördags, alltid lika roligt när du är med Cim! <3

2009-09-01 | 19:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback