Ugnen fungerar igen - Lycka!

Någon fotolärare hade man inte heller, så vi gick hem allihop. Vem orkar kolla på ett flottrace i det här vädret? Jag och Sanna hade planerat att fota lite i studion på eftermiddagen, det gick ju inte heller eftersom att dom håller på att flytta studion. Känner att den här dagen i skolan inte gav mycket. Kunde lika gärna ha stannat hemma.

När jag kom innanför dörren här hemma berättade mamma att dom hade fixat vår ugn. Lycka! Jag satte genast på mig förklädet och började baka. Kladdkakemuffins, ungefär. Jag har gjort det igen - jag är mästare på att baka. Jag skulle fasen ha gått nån linje där man bara bakar hela dagarna. Det finns ett JB någonstans i Sverige som har det faktiskt!



:( studioooon!

Blev också sugen på att baka nu! Åh, kladdkakemuffins drömmer att jag äter en

2009-08-26 | 17:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback