Fredag/Lördag

Fredagskvällen vart riktigt lyckad! Ärligt talat var jag inte jättetaggad. Tur att man gick ändå! Vet inte riktigt vad man ska skriva förutom om hur kul det var. Jag får helt enkelt lägga upp bilder som får beskriva hur det var! Tack underbara människor ♥

Tyvärr var inte lördagskvällen lika lyckad... Jag och baby började gå mot stan sent på kvällen, hade väl gått 5 minuter i regnet då vi insåg att det inte var värt det. Vi gick till Hemköp för tredje gången den här veckan (bara för att handla mat, hygienartiklar, osv!) "Jag vill inte bli vuxen än." sa Gustav. Vi kommer nog aldrig bli vuxna på riktigt, baby. Kvällen slutade med att han satt bänkad farmför tv:n och jag framför datorn med mina bilder. Nu är sommarlovet i princip slut. Fan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback