Första dagen, ITM3

Då går man i trean nu då. Vi fick behålla vårt kära namn - Älvan. Tur det! Pinsamt på studenten annars. "BYTINGEN!" Vi fick våra datorer idag. Kommer ihåg förra året tog det mer än en vecka innan vi fick dom. Jag hade dock ingen användning för min - jag har glömt mitt lösenord. Fiskminne. Det får jag lösa på måndag, om jag vågar gå till Danne.

Vi har fått en ny fotolärare, YEES! Hela klassen tjoade när Micke berättade att Anders hade slutat. Va elaka vi är! Haha! Vi gick inte alls länge idag. Tror att vi fick gå efter 40 minuter. Alltid MentorMicke: Men nu vill inte jag sitta här längre, så fuck off! Härlig människa.

Schemat kan ta sig. Långa dagar, varenda dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback