Bortvald Kurs

Jag gick till Micke på 10-rasten och tog bort Engelska C. Jag känner att jag inte kommer klara den. Visst, det är bra att ha, men man måste också klara av den. Det stod emellan Engelska C och Histora A. Jag gillar varken eng C eller historia, men var ju tvungen att välja något. 2500p, exakt. Nu gäller det att ligga i och inte sumpa det här. Sumpa inte det här nu, för i helvete Cim!  Ska leta upp Helena imorgon också. Det står på mitt schema att jag ska ha Idrott & Hälsa B nästa termin. Eh, varför? Något är uppenbarligen fel. JB, JB, JB. Vad förväntar man sig egentligen?



Vaddå 2500poäng exakt? Det är väl 2400p som man måste ha minst:) eller är jag virrig?

2009-08-26 | 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback