Aldrig utan en GPS!

Då var man framme. Två idiotkusiner i en bil gick förvånansvärt bra! Blev lite race på E4 med två andra killar. Haha, fy vad vi skrattade! Åkte inom McDonalds och köpte 12 cheeseburgare. Jag antar att Johan var hungrig. Allt gick som sagt bra, kul hade vi och vi klarade oss utan mobiler.

Just! En nyhet! Jag är med i klubben! En i gänget! En av dom! Jag har skaffat Facebook. Nu är Sanna lycklig, hihi! Nej, men när t o m mammas pappa (ej morfar i mina ögon) har en så kände jag att då var det dags. Nu ska jag bädda ner mig soffan och titta på mitt älskade barnprogram - Boomerang.


det verkar som ni kom fram iaf vilket är bra jue :)

12 cheeseburgare?! det var jävlar inte dåligt av johan :P hah!

2009-08-04 | 22:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback