"Optimist på 10 dagar!"

Det går så fort allting. Det är Valborg redan imorgon, första maj på fredag. En månad kvar till sommarlov. Jag vet inte hur eller vad jag ska göra imorgon. Valborg med Gustav och hans vänner eller valborg med mig själv & mina vänner. Helst av allt skulle jag vilja vara hemma och mysa. Men jag behöver komma ut, är helt insnöad. Insnöad och osäker. Usch, kan jag inte vara lite mer optimistisk och tycka att allting är roligt? Finsn det ingen sådan kurs? "Optimist på 10 dagar!"


SV: Okej, joo. jag stör mig verkligen på att alla super bra kameror ska vara så dyra :( ... ´men du? dina ''studiofotograferingar'' är de fotade med en D300? :)

2009-04-29 | 20:16:37

SV: okej, har du några fler bilder som är det? :)

2009-04-29 | 20:31:57

SV: okej, så alla de bilderna som ligger i kategori foto är fotade med D300? :)

2009-04-29 | 21:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback